Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Újévi fogadalom helyett...

2017. december 31. - Molnár Csanád

Újévi fogadalom helyet...

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

Mindenkinek,magamnak.

Miért is tennék újévi fogadalmat?
Mit is kellene megfogadni?
Azt,hogy nem gyújtok rá többet,vagy nem iszom alkoholt vagy,hogy lefogyok ennyi és ennyi kg-ot vagy,hogy elmegyek sportolni hetente legalább háromszor...vagy,hogy gluténmentes életet élek?
Nem fogadok meg semmit,nem fogadkozom.

Helyette inkább döntök.

És már döntöttem is.

Nem most, nem ma hajnalban...nem tegnap és nem azelőtt...

Folyamatosan

Elfogadtam magam és szeretem a sorsom,elfogadtam és szeretem a szerepem,mert ez az életem.

Elfogadtam mindent és megszerettem mindent akár jó,akár kevésbé az.

Nem fogadok,nem fogadkozok.

Nem azért mert nincs plusz kg vagy mert alkesz lennék vagy láncdohányos aki úgysem fog tudni megszabadulni rabságából,függőségétől.

Csak mert döntöttem.

Úgy döntöttem,hogy boldog vagyok.

Úgy döntöttem,hogy megőrzöm ezt az állapotot,ezt az érzést.

Hogyan is lehetne ennél is jobb vagy szebb?
Nincs olyan,hogy boldogabb,legboldogabb...csak nyelvtanilag lehet fokozni.

Boldog vagyok tetőtől-talpig.

Boldog az utolsó kis sejtem is.

Boldog vagyok.

OK vagyok.

Mert...

Miért is?
Nincs válasz.

Mert csak.

Világomban minden rendben van.

Erre vigyázok az új évben is.

Megőrzöm a hitemet,megőrzöm az egészségem,megőrzöm az erőmet...

Megőrzöm azt ami én vagyok,azt amit az én jelent.

Nem fogadom.

Döntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr7613536535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása