Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Szabad vagyok?!

2019. február 26. - Molnár Csanád

Egyesek szerint annyit jelent szabadnak lenni, hogy azt csinálunk, amit akarunk.

Mások szerint azt, hogy nem kell azt csinálnunk, amit nem akarunk.

Szerintem pedig azt jelenti a "szabad vagyok", hogy nem függök senkitől és semmitől!

Tiszta vagyok.

Nem vagyok senki és semmi negatív befolyása alatt, nem módosítja senki és semmi a tudatomat, nincsenek rám rossz hatással semmilyen dolgok és emberek.

Nem vagyok függő, nem vagyok rászorulva senki szeretetére, nem függ senkitől a boldogságom.

Szabad vagyok, szabadon választhatom ki azt az utat, amiről majd akkor tudom meg, hogy helyes volt-e a döntés vagy sem, amikor már javában járom.

Ha pedig nem tetszik, akkor szabadon újat választhatok, ha akarok, mert szabad vagyok.

Szabadnak lenni ennyit jelent, nem függni senkitől-semmitől, nem várni senkire-semmire, nem félni senkitől-semmitől.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr3214655603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása