Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Jó vagyok?!

2019. január 28. - Molnár Csanád

Jó vagyok neked?

Ha te igennek felelsz és én elfogadom, akkor máris a te értékrended szerint vagyok osztályozva, megfelelővé téve.

Nekem csak akkor kell elfogadni és örülni a véleményednek, ha nekem is tökéletesen megfelel az az állapot, amiben vagyok.

Ha nem érzem azt, hogy nekem legalább olyan jó mint neked, akkor nem csak jogom, de kötelességem is megvédeni magam és az értékeim. Ha az neked már nem jó, az sem baj, nekem az.

Egyáltalán mi az, hogy "jónak lenni"?

Megfelelünk bizonyos elvárásoknak, amiket felállítanak nekünk azok, akik csak akkor engednek magukhoz közelebb ha átmegyünk a szűrésen.

Ki az, aki kimondhatja erről az utolsó szót, mint egy ítéletet? 

Te magad!

Ki állítja fel az irányelveket?

Te magad!

Ki alkotja meg a szabályokat?

Te magad!

  Neked kell megírni a szabályokat, neked kell kitűzni célt, felállítani az irányelveket, és neked eldöntened, hogy jót vagy nem jót tettél!

Te vagy az egyetlen, aki eldöntheti, hogy Ki és Mi Vagy Valójában és Ki akarsz Lenni.

Te vagy az egyetlen, aki megítélheti, hogy jót csinálsz-e vagy sem, és

 te vagy az egyetlen, aki értékelheti magadat, a magad értékrendje szerint!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr814594644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása