Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Csak az leszek neked, mint ami te akarsz lenni nekem...

2018. március 09. - Molnár Csanád

Ha te nem akarsz komolyan, a jövőbe, előre nézve velem tervezni, akkor én sem fogok nagyokat álmodni veled kapcsolatban...

Ha te még mindig elrejtőzöl a váradba, a falaid mögé mert ott biztonságban érzed magad, akkor én nem fogok ostromgépeket, sem faltörő kost felvonultatni a várad bevételéhez, mert azt te támadásnak vélnéd és még jobban védekeznél...

Ha te nem vagy őszinte, nyitott, akkor én sem fogok mindent elárulni magamról...éppen csak annyit amennyi ahhoz elég, hogy megkaparintsalak...

Ha te nem akarsz hites feleség lenni, de még odaadó barátnő sem, akkor én sem hagyok fel a vadászattal...

Ha te nem akarsz többet elárulni magadról, csak annyit, hogy hol és, hogy jó neked...akkor én sem fedem fel előtted a lelkem titkait...

Ha te nem akarsz a gyengeségeidért felelősséget vállalni és kitárulkozni, akkor én is csak örök macsó maradok...

Ha te nem engedsz be azon az ajtón, ami a szívedhez és nem csak a hálószobádhoz vezet, akkor nem fogok ajtóstól rontani a házadba...

Ha te nem jössz hozzám önszántadból és örömmel, akkor én nem rángatlak be.

Ha te nem akarsz bemutatni a barátaidnak, ha nem akarsz felvállalni mások előtt, akkor én sem fogom elsietni, hogy nyilvánosságra hozzalak, akkor megőrizlek de csak titokban...

Ha nem akarsz kirándulni, nem akarsz velem lenni, csak akkor amikor neked tökéletes, akkor én egyedül is elmegyek és éppen olyan jól fogom érezni magam mintha ott lennél...

Ha csak részleteket mutatsz magadból, akkor és is csak egy bemutató, egy lábjegyzet leszek...

Ha te magad annyira feltáratlan rejtély maradsz mint a Bermuda-háromszög, akkor rólam sem fogsz túl sokat megtudni...

Csak annyi és az leszek neked, mint ami és amennyi te akarsz lenni nekem!
Adj magadból, hogy adhassak!

Tudass meg velem minél több mindent magadról, hogy nekem se legyenek titkaim!

Legyél önmagad, hogy én se bújjak álarcok mögé!

Legyél NŐ a saját magad erejéből és akaratából, nem tőlem fogsz ragyogni! És én is FÉRFI leszek.!

Legyél őszinte és nem fogok én sem hazudozni!

Ne játssz velem és te sem leszel a játékszerem!

Legyél drága kincs, akiért dolgozni kell és én megbecsüllek, értékellek ha nem adod oda magad egy üres ígéretért!

Add magad és én is odaadom azt ami és aki én vagyok!

Ne behúzott kézifékkel gyere felém és én sem fogok úgy menni mint aki már jön is!

Ne rohanj át az életemen és én is megtalálom nálad a kikötőt!

Legyél bátor, legyél nyitott, legyél optimista és viszonzásra is találsz!
Amit kapni szeretnél, azt add magad is!

Annyit és úgy adj, amennyit és ahogy kapni szeretnél!

Ne várj el többet annál, amennyit te adsz! De ha adsz, akkor kapni is kell, különben elbillen a mérlag és valaki előbb-utóbb le is esik...

Csak az leszek neked...

Mint ami te akarsz lenni nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr9313727100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása