Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Ha nem akarsz komoly kapcsolatot...

2018. február 23. - Molnár Csanád

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, akit nem veszel komolyan, én magam vagyok az akit leminősítesz, én magam vagyok az akit arra sem tartasz méltónak, hogy mellettem köteleződj el.

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, akivel vannak ugyan terveid...vannak olyan céljaid aminek a megvalósításához szükséged van rám...mert nélkülem nem megy.

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, aki neked csak egy használati eszközt jelent...akire csak úgy nézel mint egy játékra akit, amit néha előrántasz a fiók mélyéről, hogy kedvedre tegyek...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, akit elvakít a szépséged és nem látok mélyebbre a szemeidnél...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, aki süketté válik a mézédes szavaidtól és nem hallom meg lelkem a riasztó vészcsengőjét...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, aki ráragad a mézes madzagra amit elhúztál az orrom előtt...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az akit magával ragad a bájod...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az akit az ujjaid köré csavarhatsz amikor csak akarod...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor leosztályozod a minőségem és alul értékeled mindazt ami én vagyok.

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor számodra nem vagyok több csak egy segédeszköz, ami valamit pótol, de ha meglátod az igazit akkor már sutba is dobsz.

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, akivel mindig csak az árnyékban, a félhomályban fogsz sétálni és soha nem akarod a napsütést velem élvezni...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, aki mint egy mentőcsónak kell neked...de amint kiviszlek a partra már vissza is löksz a tajtékzó hullámok közé...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az, aki hagyja, hogy játssz velem...

Ha te nem akarsz komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az aki nem hagyja, hogy játssz velem.

Nem mentőcsónak vagyok a háborgó tengeren...én magam vagyok az aki kiakar vinni a napra, hogy együtt élvezhessük hideg tél után az áldásos sugarait...nem vagyok sem segédeszköz, sem játékszer, sem semmi ami nem teljes értékű...

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az aki megkér arra, hogy szólj időben, hogy én se vegyelek komolyan, hogy én is leértékelhesselek, hogy a valódi éned ne becsüljem, hogy ne jelents számomra többet egy játékszernél!

Ha te nem akarsz velem komoly kapcsolatot, akkor én magam vagyok az aki annyit mond csak, hogy nem én vagyok a te embered...

Minden kapcsolat komoly...csak vannak akik nem veszik komolyan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr3113693102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása