Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Engem csak úgy szeress, csak úgy szerethetsz, ahogy az nekem jó

2019. április 16. - Molnár Csanád

Önzőség vagy nem, mégis nekem az a jó, ha úgy szeretsz, ahogy az nekem jó!

Nem akarom, hogy rám tapadj, nem akarom, hogy szorosra fogd a gyeplőt, nem akarom, hogy megfojts!

Ne félj, ha szeretlek, nem fogok elszaladni, főleg nem szó nélkül lelépni!

Ha nem szeretlek, ha nem szeretek, nem akarok veled lenni, nyugi, úgyis szólok időben, hogy nem táplálj hamis reményeket velem kapcsolatban!

Engem csak úgy szeress, ahogy az nekem jó!

Én se erőltetem rád azt a módját a szeretetnek, amiről én azt hiszem neked is jó. Ami nekem elég, az neked lehet, hogy kevés.

Ami nekem sokk, az neked lehet, hogy minimálisan elegendő de lehet, hogy semmire sem elég.

Ha tudod, akkor előttem se tartsd titokban, hogy mit, hogyan és mennyit adjak!

Nem fogom harapófogóval kihúzni belőled azt, hogy ki és mi vagy.

Azt neked kell tudni elmondani és bemutatni. Én pedig vagy elfogadom vagy nem.

Ne úgy szeress, ahogy téged kell szeretni!

Neked is, nekem is mások a szükségleteink, mivel mindketten mások vagyunk.

Én tudom, hogy nekem mi a jó, ezt nem is féltem elmondani, mert kinyitottam az ajtómat, hogy te gond és fáradtság nélkül bejöhess rajta. Bemutattam ki vagyok, feltártam előtted minden titkomat. Ebből már tudod, hogy ki és milyen vagyok.

Szeress ha akarsz és az neked is jó, de azt csak úgy tedd, mert úgy teheted, ahogy az nekem jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr8114767546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása