Lélekről,testről,szívről,emberről

Lélekről,testről,szívről,emberről

Kérlek, ne siettess, ne zavarj! Éppen jól vagyok.

2018. április 22. - Molnár Csanád

Amikor az ember már túl van csalódásokon és már nem egyszer összetörték a szívét, akkor falak mögé húzódva, azok biztonságában éldegél...
Azok a falak megvédenek ugyan az új sérelmektől, bántalmaktól...és ez igen kellemes biztonság érzetet ad.
De ugyanazok a falak, egyben a börtönünket is jelentik, mert mi magunk sem férünk hozzá a világhoz, a valós élethez és így rabságra kárhoztatjuk saját magunkat.
Nem lehet és nem is szabad túl gyorsan lebontani azokat a falakat, mert a tuti biztonságot nehezen váltja fel újra a bizalom, még akkor sem ha az új ember kiemelkedően szimpatikus...
A korábbi csalódások miatt nehezen nyitunk akárki felé és nehezen tudunk újra megbízni valakiben...még akkor is nehéz, ha ő maga mindent elkövet, hogy bízzunk benne és szerethessük.
Nem lehet lerombolni a falakat...szépen lassan, tégláról-téglára, sorról-sorra lehet csak lebontani és lassan helyezzük át magunkat abba a biztonságba amit egy új ember ölelő karjai jelentenek.

Jó ha már az ismerkedés legelején tájékoztatjuk az új jövevényt, hogy mit éltünk át...tartozunk annyival az embernek, hogy őszintén és nyíltan fordulunk hozzá, amikor érdeklődik felőlünk.

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Tudod, korábban voltak olyan kapcsolataim, amikor csúnyán kihasználták a naivitásomat, kihasználták, hogy ember vagyok és lelkem is van...kihasználták, hogy őszinte voltam, kihasználták, hogy empatikus voltam...

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Én eddig nagyon jól éreztem magam, kialakítottam egy olyan életet, amiben minden a helyére került, megszerettem az új hobbimat, eljárok sportolni ...

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Én már teljes értékű életet élek újra, már megállok a saját lábamon.

Már nem érzem feltételnek a boldogságomhoz, hogy legyen mellettem valaki.

Már nem "kell" egy társ.

Már felnőttem a feladathoz, hogy egyedülálló legyek, és ne töltsön el félelemmel az sem, ha életem végéig társ nélkül kell élnem.

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Ne gyere úgy mint a törökök Eger vára ellen, hagyd otthon a faltörő kosodat is, az ostromágyúkat pedig felejtsd el!

Ha rohammal akarod bevenni a váramat, akkor 100%, hogy te leszel a vesztes, én pedig röhögök a markomba a bástyáról, hogy "roham visszaverve"!

Várd ki türelemmel, amíg önszántamból kinyitom előtted a várkaput és beinvitállak rajta!

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Na kard, hogy rövid időn belül kialakuljon bennem a szeretet, főleg ne kérd, hogy szerelmes legyek!

Fogadd el, hogy egyenlőre legfeljebb csak vonzalom lehet, egyenlőre csak testi vágy és kívánalom lesz az ami hozzád fűz...de az nagyon!

Ne akard, hogy már akkor szeresselek amikor semmit nem tudok rólad!

Ne várd el, ne kérd, hogy legyek szerelmes beléd! Majd én szeretni foglak, ha már biztonságban érzem magam...

De csak szabadon, saját szívemtől vezérelve, nem parancsszóra vagy kérésre...

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Nem fog úgy kinyílni újra az az ajtó,- amit legutóbb úgy becsaptak, hogy majdnem leszakadt a zsanér is-, hogy dörömbölsz rajta...

Azon se csodálkozz, ha még a wifi kódot sem árulom el azonnal!

Semmit se akarj túl gyorsan!

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Mindig, minden kapcsolat kialakításához idő kell...de ha falak között élő ember az, akivel szeretnél kapcsolatba kerülni, akkor fokozott türelemre, fokozott empátiára lesz szükséged!

Fokozottan figyelned kell arra, hogy ő már tudja az azt is, hogy egyedül is boldogan lehet élni!

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Ne akard, hogy sokat veled legyek, ne tedd feltételnek a kapcsolatunk jövőjére való hivatkozással, hogy sokszor, sokat menjek vagy gyere!

Vedd figyelembe, hogy nekem van saját életem, van saját magam által kialakított életritmusom!

Ne kritizáld a hobbijaim, ne akard, hogy azok űzése helyett inkább veled legyek!

Vedd figyelembe, hogy ha lesz köztünk valami, nekem akkor is szükségem lesz olyan időre, amit egyedül, nélküled tölthetek, nem azért mert nem akarok veled lenni, hanem mert már szeretek magamban lenni!

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Nem tehetsz nekem feltételeket, nem várhatsz el semmit, mert azzal csak azt éred el, hogy visszautasítalak, és soha nem jutsz be hozzám, és nem éred el azt sem, hogy megszeresselek!

Ne csodálkozz, és fogadd el, hogy eleinte csak a testem lesz jelen az ágyadban!

Nekem kezdetben másra se szükségem, se vágyam, se erőm, se kedvem...

Tudnod kell, hogy emberből vagyok, vannak előnyeim, vannak hiányosságaim, nem vagyok tökéletes.

Tudnod kell, hogy képes vagyok nyitni, képes vagyok új párkapcsolatra, de nem akarom, hogy legyen!

Nem akarom, hogy legyen valaki az életben, "csak" akkor, ha már tudom róla mindazt, amit neki is tudnia kell rólam!

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Én sem foglak a nyakadba ugorva megfojtani a szeretetemmel.

Kérlek, ne siettess, ne zavarj!

Adj több időt mint máskor!

Adj több empátiát mint máskor!

Adj több figyelmet mint máskor!

Adj több engedményt mint máskor!

Ha én vagyok az, akivel úgy érzed, hogy lehet valami...

Akkor ne rontsd el már az elején, ne kapkodj, ne várj el semmit!!!

Ezért

Kérlek, ne siettess, főleg ne zavarj!

Én jól vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarcsanad.blog.hu/api/trackback/id/tr1313854208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása